Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Ελευθερία...

....του Χρήστου Δερβεντλή

"I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of fire
Those dreams are tied to a horse that will never tire
And in the flames
Her shadows play in the shape of a man's desire"

Sting - Desert rose
Αυτοί οι στίχοι με έκαναν να αναρωτηθώ... Τί σημαίνει τελικά να είσαι ελεύθερος; Ή για να το θέσω καλύτερα, τί χρειάζεται ο καθένας από εμάς για να νιώθει ελεύθερος; Σίγουρα διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Εγώ όμως τί θέλω; Για να είμαι ειλικρινής, δεν  έχω κατασταλάξει... Αυτό όμως που ξέρω, είναι ότι θέλω:
- Να εκφράζομαι ελεύθερα (κάτι το οποίο δεν κάνω τώρα), και να ξέρω ότι δε θα είμαι θύμα χλευασμού.
- Να κάνω όνειρα τα οποία δε μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να μου στερήσει.
- Να αγαπώ ανιδιοτελώς, χωρίς να σκέφτομαι το συμφέρον... Να αγαπώ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, όχι άτομα.
- Να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος το βράδυ.
- Να νιώθω ότι δεν υπάρχουν όρια στο τι μπορώ να κάνω.
- Να βλέπω γύρω μου ευτυχισμένα πρόσωπα, φρέσκα, γεμάτα χαρά, ζωντάνια και αισιοδοξία.
- Να μην εξαρτώμαι από τίποτα και κανέναν.
- Να βοηθώ και να με βοηθούν στα δύσκολα - πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι.
- Να νιώθω αυτό το απερίγραπτο συναίσθημα ελευθερίας όταν αναπνέω.
- Να απολαμβάνω οικογενειακές, φιλικές, αλλά και ερωτικές στιγμές όπως εγώ τις θέλω.
- Να εξαφανίσω τα "πρέπει" και τα "μη" και να τα αντικαταστήσω με "θέλω" και "μου αρέσει",
- Να ζω σε έναν κόσμο δίχως στερεότυπα και προκαταλήψεις.
- Να καώ στη φωτιά και να ξαναγεννηθώ.
- Να πέσω και να ξανασηκωθώ.
Πολλά, ε; Και όμως, δε χωράνε συμβιβασμοί στην ελευθερία... Είτε όλα, είτε τίποτα... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου