Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Fleet Foxes

.....του Γιάννη Γιαννικουρή

FLEET FOXES
                       FLEET FOXES


Οι Fleet Foxes  είναι ένα νέο, σχετικά, folk rock γκρουπ από το Σιάτλ της Αμερικής. Πριν κυκλοφορήσουν τον πρώτο τους δίσκο το 2008, είχαν κυκλοφορήσει δύο EPs (ένα το 2006 και ένα το 2008). Από το δεύτερο EP με τίτλο “Sun Giant”, ξεχώρισε το single “Mykonos”.



Το 2008, λοιπόν, κυκλοφόρησαν το ομώνυμο πρώτο τους album. Το 1ο single του δίσκου, “White winter hymnal”, ήταν και το πρώτο τραγούδι τους που άκουσα. Ένα τραγούδι που μου άρεσε από την πρώτη στιγμή και που με έκανε να τους ψάξω περισσότερο.



Πήρα λοιπόν τον δίσκο και πια είναι ένα από τα αγαπημένα μου (νεότερα) συγκροτήματα. Όλος ο δίσκος είναι υπέροχος. Όμορφες φωνές και μελωδίες που, εμένα προσωπικά, με κάνουν να χαίρομαι να τους ακούω.. Κάτι άλλο που μου αρέσει πολύ στους δίσκους τους είναι το artwork το οποίο βλέπετε και στην φωτογραφία. Γενικά πιστεύω ότι ένας δίσκος πρέπει να έχει ωραίο artwork για να σε κάνει να θέλεις να τον αγοράσεις. Νομίζω δεν έχει δευτερεύουσα σημασία. Το “Sun Giant” έχει επίσης ωραίο artwork.
Ο δίσκος πήρε διθυραμβικές κριτικές και θεωρήθηκε ένας από τους καλύτερους δίσκους του 2008 (σε κάποιες περιπτώσεις και ο καλύτερος).

Νομίζω πως είναι προτιμότερο να μιλάνε τα τραγούδια παρά εγώ για αυτά, γι’ αυτό και δεν μπαίνω στην διαδικασία να περιγράψω λεπτομερώς τα τραγούδια και τη μουσική τους. Μπορείτε να τα ακούσετε αν θέλετε...  Εγώ απλά παρουσιάζω κάποια πράγματα.. Οι Fleet Foxes, μετά από τρία χρόνια, φέτος δηλαδή, κυκλοφόρησαν τον 2ο δίσκο τους στον οποίο θα αναφερθώ σύντομα...

1 σχόλιο:

  1. Αχ είχα ακούσει το Mykonos σε μια σειρά και δεν μπορούσα να το βρω με τίποτα!!! Δεν ήξερα καν την ύπαρξη αυτού του συγκροτήματος αλλά φαίνεται να είναι υπέροχοι. Μπράβο που έγραψες για αυτούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή