Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Κούκλα μου, όλες είστε διαφορετικές…

....του Γιάννη Β.


Γράφοντας αυτό το άρθρο ο σκοπός μου είναι να ξεφύγω από την δύσκολη καθημερινότητα και να προσφέρω στον αναγνώστη ένα άρθρο που δεν θα μιλάει για την κρίση, για το τι θα κάνουμε στο μέλλον όταν μας τελειώσουν τα λεφτά, ή για τους σκοπιανούς ή για τους αλβανούς ή, ή, ή, ή,…..ή. Αλλά θα μιλάει για της Ντίβες μας!!

- Ντίβα?? Τι είναι ρε Γιάννη η ντίβα και τι θέλεις να μας πεις για τη ντίβα?
-Φιλέ μου Κώστα ντίβα στα ιταλικά σημαίνει γνωστός άρα είναι επίθετο και το δίνουμε στους ηθοποιούς στους τραγουδιστές. Τα τελευταία χρόνια σαν Ντίβες αισθάνονται τα κοριτσάκια από 19 ετών (δηλαδή μόλις βγουν από το χωριό τους για πρώτη φορά) έως τα 19.5 (μόλις καταλάβουν ότι δεν μετράμε μια, έξω από το χωριό τους). Φιλέ μου Διονύση σίγουρα σκάφτεσαι αν όλες οι γκομενίτσες καταλαβαίνουν ότι δεν μετράνε μια μέσα στο μισό χρόνο.. Και εγώ θα σου πω πως άλλες το καταλαβαίνουν από τη διασταύρωση και μετά (στο σταθμό των τρένων εννοώ), όταν συνειδητοποιήσουν ότι έκαναν μαλακία που πήραν και το διαβατήριο μαζί τους γιατί πολύ απλά δεν θα τους το ζητήσει κάνεις (εκτός αν έχουν φάτσα αλλοδαπού) και άλλες δεν θα το καταλάβουν ποτέ…

-Γιάννη, μπορείς να μας πεις κατηγορίες από γκόμενες και αν αλλάξουν ποτέ τον τρόπο που σκέφτονται ??

-Ότι θέλεις θα σου πω Θωμά μου. Μερικές όταν επιστρέφουν στη γενέτειρά τους το παίζουν «Είμαι εγώ και καμία άλλη», δεν δίνουν σημασία σε άτομα με τα οποία ήταν συμμαθητές ή έπαιζαν τον γιατρό όταν ήταν στην ηλικία των 18 ετών. Ενώ όταν βρεθούν τυχαία σε κανένα Καγκουρομάγαζο (δεν θέλω να στιγματίσω γράμματα της αγγλικής αλφάβητα, μαγαζί Θεσσαλονίκης) αυτή θα κολλήσει σαν βδέλλα και αμέσως «Που είσαι ρε Γιάννη μου, που χάθηκες, πως και από τα μέρη μας??» και ο καημένος ο Γιάννης χωρίς να ξέρει ότι αυτή η γκόμενα βρέθηκε εκεί επειδή έχει τζάμπα μπουκάλι από τα αλάνια των κομμάτων της σχολής της, ότι σε πλησίασε μονό και μονό για να δείξει στα παλικάρια από πίσω της ότι ξέρει και αυτό το καημένο 2-3 άτομα…! Αυτή η κατηγορία γκόμενας είναι η κατηγορία Ποζεράς (άνοιξε και κανένα Μπαμπινιώτη) αυτές Θωμά μου θα το καταλάβουν και θα αλλάξουν με τον καιρό ..!
Άλλη κατηγορία είναι η «Εγώ δεν είμαι μια κοινή θνητή». Αυτά τα κορίτσια είναι που το παίζουν το πρωί καλογριές και το βραδύ πουτάν..ς ή από μπρος παρθένα και από πίσω μπαίνουν τρένα.. ή αλλιώς πιο ωμά στη Νάουσα παρθένες και από τη Βέροια και μετά από εδώ πάνε και άλλοι..! Αυτές οι γκόμενες υγραίνονται πραγματικά όταν στο Facebook, ΚΑΘΕ κάγκουρας και ταβερνιάρης της κάνει “LIKE” σε καμία φωτογραφία που είναι με τα βυζιά απ’ έξω (ενώ ισχυρίζεται ότι απώτερος σκοπός της φωτογραφίας είναι η δυο μέλισσες που βρίσκονται πίσω από τα βουνά που φαίνονται στο φόντο της εικόνας) ή της γράψει κανένα σχόλιο του τύπου «είσαι άγγελος, θέλω να φιλήσω την ελιά στο στήθος σου». Αυτές οι γκόμενες αν δεν φοράς εσώρουχο D&G και δεν έχεις νυχοκόπτη άξιας 2.000 τουλάχιστον δεν υπάρχει περίπτωση να πιει το σφηνάκι που της κέρασες… Αυτές είναι οι γκόμενες που πιστεύουν «άλλο το φαίνεσθε άλλο το είναι» δηλαδή είσαι 20 ετών (το είναι) πρέπει να συμπεριφέρεσαι σαν 35 ετών (το φαίνεσθε). Ας το κάνω πιο ξεκάθαρο, πρέπει να βγαίνεις από Πέμπτη μέχρι Κυριακή, να έχεις ένα αυτοκίνητο (από volkswagen και πάνω) να πηγαίνεις μόνο στα μαγαζιά που θα πήγαινε το είδωλό τους η Τζούλια, να πίνεις μπουκάλι με την παρέα σου, να μη γελάς και να μιλάς μονό για το αν το λαχανί παντελόνι θα φορεθεί φέτος με ροζ ανοιχτή μπλούζα (θα ξεράσω)…! Αυτές είναι οι αδιόρθωτες.
Έχουμε ακόμα δυο μικρές κατηγορίες. Η κατηγορία «Ότι φάμε ότι πιούμε και ότι αρπάξει ο κ….λος μας» όπου κατατάσσονται οι πιο «ελεύθερων ηθών» που το φωνάζουν!!! «ΕΙΜΑΙ JENNA JAMESON ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ». Μπράβο ρε κοπελιά μου είσαι μια ντόμπρα πουτ..΄..να, δεν κρύβεσαι σαν κάποιες άλλες..!! Ούτε αυτές αλλάζουν ποτέ.

Και τέλος οι καλές και αγαθές (με την καλή έννοια) κοπέλες οι οποίες παραμένουν προσγειωμένες σε ότι και αν συμβεί.. η οποία δεν ονειρεύεται νυφικό McQueen, αλλά το πώς θα περάσει καλά εκείνη τη στιγμή με τους φίλους της. Αυτή η κατηγορία αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον που μεγάλωσες και τις παρέες που είχες και που έχεις…!

Τελικά όλες είστε διαφορετικές. Ελπίζω να μην ήμουν βαρετός και να πιάσουν τόπο τα πιστεύω μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου