Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Αναρωτιέμαι.Να το στείλω;

.....της Δόξας Τούφα



Ανοίγω το μπλοκάκι σημειώσεων.
Στην πρώτη σελίδα γράφει με μικρά μολυβένια πλαγιαστά γράμματα: 3 ευρώ.
3 ευρώ ένα μπλοκάκι= μία ώρα δουλειάς στην καφετέρεια.
Και τα λεφτά μαύρα φυσικά.
Δε βαριέσαι..
Γυρνάω τις σελίδες γρήγορα.
Εδώ είμαστε.

Ιστορία: Το μάθημα 2, όλο.
Ανοίγω το βιβλίο της Ιστορίας, ξεκινάω να παπαγαλίζω.
Ρε πως θα τα θυμάμαι όλα αυτά την ύστατη ώρα, αυτή της πανελλήνιας εξέτασης;
Θυμάμαι τα λόγια της Κικής: "Την ιστορία την ήξερα τέλεια, μέχρι και τα κόμματα και τις τελείες! Για αυτό και έγραψα 100!Τώρα μην με ρωτήσεις, δεν θυμάμαι τίποτα."
Ξανανοίγω  το μπλοκάκι.

Καταλάθος μου πέφτει και ανοίγει στην τελευταία σελίδα.
Βλέπω τους στίχους του τραγουδιού που είχε γράψει πέρσυ η Σοφία στην εκδρομή:
"Φιλαράκια όπου και να'στε, κάπου κάπου να θυμάστε, ότι όμορφο περάσαμε μαζί,
φιλαράκια σας το λέω, εύχομαι το πιο ωραίο, καλή επιτυχία στη ζωή!"
Ρε τι ωραία που είχαμε περάσει..
Δακρύζω. Σκουπίζομαι. Γυρνάω τις σελίδες του μπλοκ.
Λατινικά: Σύνταξη, Μετάφραση, Λεξιλόγιο, Προτάσεις, Χρονική Αντικατάσταση του 27.
Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις.
Χ.Α. attulit: afferit, afferebat, afferet, attulit, attulerat, attulerit
Παμ' παρακάτω..
Πφφφ... Απορώ που θα μας χρησιμέψουν όλα αυτά..
Χτυπάει το κινητό μου.
Χάρης.
"Είμαστε για καφέ θα 'ρθεις να σε δω που θέλω;"
Θέλω να τα παρατήσω όλα και να πάω. Αλλά..
"Έχω πολύ διάβασμα μωρό μου.."
Το κλείνω.
Συνεχίζω τις αντικαταστάσεις με το μυαλό μου να έχει πάει για καφέ.
Προσπαθώ να συγκεντρωθώ.
Δεν μπορώ και τσατίζομαι.
Μια χρονιά είναι μωρέ θα περάσει..
Υπομονή.
Κι όμως δεν παρηγορούμαι.
Με πνίγει το δίκιο.
Παρ'όλα αυτά: consulueritis: consulatis, consuleretis, consulturi sitis, consulueritis, consuluissetis.
Κάνω και τα υπόλοιπα, τα κάνω όλα, όλα, όλα.
Κλείνω το τετράδιο.
Με μίσος.
Βρέχει μάλλον..
Κοιτάζω έξω και βλέπω τις σταγόνες της βροχής να πέφτουν με ορμή.
Με φαντάζομαι στο έλεός της. Στη σκέψη αυτή νιώθω μια άγρια ικανοποίηση, μια ηδονή, μια λύτρωση, μια εξιλέωση.
Μπαίνει η μαμά μου στο δωμάτιο.
"Διαβάζεις ή χαζεύεις;"
"Το ίδιο δεν είναι;"
"Νεύρα έχεις;"
"Φαίνεται;"
"Στρώσου διάβασε να περάσεις γιατί μια περιουσία θα δώσουμε στα ιδιαίτερα φέτος!"
Μετράω μέχρι το 10. Αργά, με ανάσες. Στέκομαι στο ύψος μου και δεν βρίζω.
Δεν έχει κι άδικο.
400 το μήνα δεν είναι και λίγα.
Δεν φταίει κι αυτή, για το καλό μου το λέει.
Για το καλό μου, για το καλό μου, ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου, πήρε ανάποδες στροφές, για το καλό μου.. (Μηλιώκας)
Για 'μένα θα σπουδάσω (= και φυσικά για να περηφανεύεται κι αυτή για το καμάρι της που πέρασε στο μπουρδέλο. Κοντά στο βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα. Μαζί παν' αυτά.)
Τα όνειρα των γονιών μου για 'μένα, αβάσταχτα φορτία κι εφιάλτες..
Η φωνή μου μέσα μου αφθαδιάζει.
Γαμώ τα πανεπιστήμιά σας και τα πτυχία σας το σύστημα σας, την δωρεάν παιδεία σας και τα όλα σας.
Λες και το κωλόχαρτο θα 'μαι κάνει ευτυχισμένη!
Πάω στο μάθημα.
Φεύγω.
Πάω στο επόμενο.
Φεύγω.
Τι κέρδισα;
Μερικές σελίδες σημειώσεων στο μπλοκάκι για Homework.
Λαμπρά.
Βρίζω.
Μια γειτόνισσα με κοιτάει με απορία και απέχθεια.
Δεν πτοούμαι..
Φτάνω σπίτι.
Πεινάω, αλλά και τι να φάω, τζάμπα θερμίδες και λιπαρά;
Δεν γαμιέται.
Μερέντα και τυρί.
Και τώρα μπάνιο.
Στεγνώνω τα μαλλιά. Η ισιωτική με κοιτάει με παράπονο. Ακόμη κι αυτή θα μείνει άνεργη φέτος.
Ανοίγω και πάλι το μπλοκάκι.
"Ρε μπαμπά χαμήλωσε λίγο την τηλεόραση με τις κωλοειδήσεις. Πέσει δεν πέσει η κυβέρνηση, γίνει δε γίνει δημοψήφισμα, πτωχεύσουμε δε πτωχεύσουμε, εγώ αύριο γράφω!"
"Εσύ σιωπή."
Αρχαία: Ενότητα 5, μετάφραση.
Προσπαθώ πολύ, αλήθεια προσπαθώ, αλλά δεν μπορώ να την μάθω.
Δεν μ' αρέσει, δεν με εκφράζει, δεν ενδιαφέρομαι, δεν θέλω να την μάθω.
Πνίγομαι.
ΠΝΙΓΟΜΑΙ.
Ανάβω ένα τσιγάρο. Το τελευταίο.
Αγχώνομαι για το που θα βρω 4 ευρώ για το επόμενο πακέτο.
Τραβάω μια ρουφηξιά.
Κι άλλη μία.
Κοιτάω γύρω μου.
Το βλέμμα μου πέφτει στην αφήσα των Placebo.
Baby, did you forget to take your meds?
Χτυπάει το τηλέφωνο. Μήνυμα.
Μπλιατκάκι: "tha pame kamia volta?"
Πληκτρολογώ. "Δεν τέλειωσα το διάβασμα"
Στην οθόνη όμως βλέπω να σχημματίζονται άλλες λέξεις: "Πάμε φίλη!"
Να το στείλω;
Αύριο γράφω διαγώνισμα.
Να το στείλω;
Θέλω να πάω αλλά αύριο γράφω διαγώνισμα και δεν διάβασα.
Να το στείλω;
Πνίγομαι.
Να το στείλω;

1 σχόλιο: