Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Το δικό μας Sex and the City





   Καλησπέρα σας.. Ονομάζομαι Δίντση Έφη, είμαι 20 χρονών και σπουδάζω στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στη Φλώρινα. Εδώ και δύο χρόνια που είμαι φοιτήτρια ζω κατά κάποιο τρόπο το δικό μου sex and the city..Μπορεί να μην είμαι fashion icon, να μην έχω επιτυχημένη και πάντα κερδοφόρα καριέρα ούτε και να ζω στην γκλαμουράτη αλλά και παράλληλα απρόσωπη Νέα Υόρκη..
Ζω όπως και όλοι οι υπόλοιποι υποθέτω, προσπαθώντας να τα βγάλω πέρα με τα λεφτά που στέλνουν οι γονείς μου, ίσως και με κάποιο δικό μου χαρτζιλίκι. Ωστόσο, δύο χρόνια τώρα έχουν συμβεί πολλές αλλαγές στη ζωή μου που πιστεύω με έχουν κάνει καλύτερο και ίσως πιο απελευθερωμένο άνθρωπο.
      Σκοπός αυτής της στήλης είναι να παρουσιάζω διάφορες ιστορίες που συναντά ο καθένας στην καθημερινότητα του και να θέτω ερωτήσεις, διλήμματα, «ηθικές αρχές»  ίσως ακόμη και να προσπαθώ να καταλάβω μαζί σας τα κίνητρα της κάθε ιστορίας.  Δε θα σχολιάζω ούτε θα κατακρίνω, απλά θα προβληματίζω τόσο τον ίδιο μου τον εαυτό όσο και εσάς. Αν μη τι άλλο, όλοι μας με κάποιο τρόπο θα ταυτιστούμε και με μια δική μας πονεμένη ιστορία.. Αν μη τι άλλο, όλοι μας με κάποιο τρόπο ζούμε το δικό μας sex and the city.
 


1 σχόλιο:

  1. Όντως ο καθένας μας ζει το δικό του sex and the city! Και μου άρεσε πολύ η ταύτιση αυτή με την καθημερινή ζωή μιας 20χρονης φοιτήτριας... Γιατί θέλουμε δεν θέλουμε, ο καθένας από εμάς στη στη δική του Νέα Υόρκη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή