Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ο άλλος μου εαυτός

....της Ερατούς Κ.

   Πριν κοιμηθώ αφήνω τη σάρκα μου στην καρέκλα , απέναντι από το κρεβάτι μου..
Κλείνω το φως και έτσι γλιτώνω και από τους δύο...
Και από εκείνον τον γνώριμο στους άλλους εαυτό, και από αυτόν τον σχεδόν γνώριμο μόνο σε εμένα..

Μερικές φορές αυτοί οι δύο συναντιόνται , κάτω από ένα μισοπεθαμένο φως..την ώρα της αλλαγής. Ένα βήμα τους χωρίζει.. Αυτό που περνάει το κατώφλι.μισό μέτρο απόσταση και δε μπαίνουν στον κόπο να συστηθούν..ούτε συζήτηση για συνύπαρξη.
Όταν και οι δύο είναι μακριά είμαι ένα ένστικτο που πλανιέται σαν αερικό σε φανταστικούς τόπους .
Σήμερα βρέχει και έχει ομίχλη.ούτε σάρκα ούτε γνώριμοι εαυτοί.θα περιπλανηθώ στην πόλη χωρίς μάτια , χωρίς συνείδηση, χωρίς συναίσθημα..μακριά από τον χρόνο και από κάθε τι οικείο. Θα αρχίσω από την αρχή. Τώρα αρχίζει ο χρόνος μου.
Ένα ένστικτο επιβίωσης ψάχνει νέο ναό να στεγαστεί, καινούρια περιτυλίγματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου