Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Να σε ρωτήσω;

   Αυτή η στήλη είναι ένα παιχνίδι διαλόγου. Ένα παιχνίδι ερωτήσεων και απαντήσεων, κατάθεσης σκέψεων και προβληματισμών. 

Τί σκέφτεσαι; Τί θέλεις να αλλάξεις και τί να κρατήσεις ίδιο; Τί δεν θα αποχωριζόσουν ποτέ και τί θα κατέστρεφες με την μεγαλύτερη ευκολία; Ποιά τα όνειρα και ποιοί οι φόβοι σου; Ποιά είναι η πρώτη εικόνα που σου έρχεται στο μυαλό με το άκουσμα μιας λέξης; 

Αυτός είναι ο στόχος αυτής της στήλης. Ο διάλογος, η κατανόηση, η αμφισβήτηση. Η ανάλυση σκέψεων, η ανταλλαγή ιδεών, η γνωριμία με τον εαυτό μας και με τους υπολοίπους, η δημιουργία. Ας επικοινωνήσουμε, ας απαντήσουμε, επώνυμα ή ανώνυμα, στα ερωτήματα που θα τεθούν, από όλους μας, σε όλους μας. Ας φανταστούμε τον εαυτό μας σε ένα ντιβάνι, απέναντι από έναν τύπο που ρωτά:

ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΌΝΕΙΡΌ ΣΟΥ;

14 σχόλια:

  1. Να αποκτήσω έναν αληθομετρητή να γνωρίζω ποιοί είναι οι άνθρωποι που πραγματικά με αγαπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να λέει όλος ο κόσμος τα πράγματα με το όνομά τους χωρίς να κρύβεται.
    Ν.Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πω το παρωχημένο "Θέλω να είναι ευτυχισμένος ο κόσμος;" Το ζήτημα είναι πως το πετυχαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα σπίτι σε μια παραλία μοναχική, με βιβλία και φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μην κάνω τα ίδια λάθη που έκαναν οι γονείς μου, να μην γίνω σαν και αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να έχω όνειρα για πάντα
    Σ.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να ολοκληρώσω τη μυθοπλασία μου.

    Αλλά έχω και μικρότερα για την ενδιάμεση διαδρομή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nα σταματήσουν οι σκέψεις μου να μου τρώνε τη ψυχή. Να γίνω ένας φυσιολογικός άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να προσπαθήσουμε όλοι για ένα καλύτερο, δικαιότερο, ομορφότερο κόσμο. Χωρίς πόνο, αδικία, μίσος, ψέμα, αρρώστια. Με τον κόπο και την προσπάθεια όλων μας, να φτιάξουμε όσα οραματιζόμαστε γι' αυτόν τον κόσμο. Να αγαπάμε, να φροντίζουμε, να ενδιαφερόμαστε για τον συνάνθρωπο. Ουσιαστικά, η προαγωγή του καλού για την ανθρωπότητα, κατά το μέγιστο δυνατό.

    Νάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να δημιουργήσω μια ευτυχισμένη οικογένεια γεμάτη αγάπη και χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να γυρίσω την γη και να βοηθήσω ανθρώπους που με χρειάζονται στον δρόμο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να καταφέρω να εξουδετερώσω τις φωνές που προσπαθούν να με πείσουν ότι όποιος έιναι διαφορετικός έιναι και κακός. Έτσι ώστε να κοιτάξω τον άνθρωπο ως άνθρωπο, χωρίς να με νοιάζουν καταγωγή, θρησκεία και άλλα που μας ''χωρίζουν''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό που όλοι κυνηγάν.
    Να επιβεβαιωθεί το όνειρό μου.
    Όχι απαραίτητα να το ολοκληρώσω, αλλά να δρω με τέτοιο τρόπο που να το φέρνει πιο κοντά. Και έτσι ενώ παλεύω να το φτάσω, ταυτόχρονα το ζω.
    Πιο συγκεκριμένα, η αυτο-πραγμάτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να αποβάλω τον περιττό εγωισμό μου και να μαθαίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή