Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Ημέρα Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας 27-6/Θεσσαλονίκη

....της Φρόσως Τερζόγλου

(Με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας στις 27-6 και τις σχετικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη)


Κάθεσαι ανέμελη στο σπίτι σου και πέφτεις τυχαία στο παρακάτω άρθρο (http://www.agioritikovima.gr/arxeio/23430-diamarturia-kat). Το διαβάζεις. Το ξαναδιαβάζεις μήπως κι έχεις καταλάβει κάτι λάθος. Σταματάς. Όχι, δεν κατάλαβες λάθος. Αυτά που διάβασες είναι πραγματικότητα. Τα σκέφτηκε κάποιος, τα έγραψε και τα δημοσίευσε. Κοιτάς το ημερολόγιο 15/6/13. 2013. Ελλάδα. Οκ, ας πούμε ότι έχουμε δημοκρατία.

Δεν ξέρω που να πρωτοσταθώ. Δεν είμαι ούτε κατά του Gay Pride ούτε φυσικά κατά μιας «ειρηνική διαμαρτυρίας». Αλλά διαμαρτυρία ΓΙΑ ΤΙ; Από που και ως που "βεβηλώνονται τα ιερά και τα όσια" της «Πόλης»; Και το πόλη το γράφει με κεφαλαίο. ΝΑΙ! Πόλη όπως Κωνσταντινούπολη; Εεε, μεγάλος καημός και αυτός.

Που μείναμε; Α ναι. «Οι παρελάσεις των gay εξευτελίζουν την ανθρώπινη αξία.» Πώς ακριβώς; Πως ορίζεται η αξία του ανθρώπου; Ας πούμε λοιπόν ότι κάθε ελεύθερος άνθρωπος έχει δικαίωμα στη διαμαρτυρία. Σ' αυτό συμφωνούμε! Αλλά με ένα λογικό αίτημα, για κάτι που του επηρεάζει αρνητικά τη ζωή, καθημερινά.


Ύστερα ο γράψας αναφέρει ότι "Ευχαριστεί επίσης όλους τους απλούς χριστιανούς που με την παρουσία τους απετέλεσαν τη ζύμη της αντίστασης στην άλωση της Πόλης." Πάλι Πόλη. Και άλωση. Ρε παιδιά μήπως μπερδεύτηκα; Μήπως η πορεία έγινε για την επανάκτηση της Κωνσταντινούπολης; Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Από πότε η σεξουαλική προτίμηση είναι άλωση; Και άλωση ποιας πόλης; Των χριστιανών; Και σε ποιόν ανήκει η πόλη; Από τα λεγόμενα αυτό προκύπτει.. Φίλοι Θεσσαλονικείς που είστε μουσουλμάνοι, άθεοι ή οτιδήποτε μάθετε ότι δεν έχετε το δικαίωμα να βρίσκεστε στην πόλη. Άκου εκεί.. Όσο για τον ντροπιαστικό Μπουτάρη που επιτρέπει τέτοια «Σόδομα και Γόμορα» τι να πω.. Μα είναι κάτι δήμαρχοι που νομίζουν ότι μπορούν και να εγκρίνουν δράσεις γι’ αυτό τον τόπο!!

Για να καταλήξουμε κάπου, πέρα από τα αστεία και την ειρωνεία κρύβεται μια πολύ σοβαρή πραγματικότητα. Γιατί δεν μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί δημοκρατικά μέσα, όποτε τον συμφέρει. Διεκδίκηση δικαιωμάτων με όρο την καταπάτηση δικαιωμάτων άλλων δεν υφίσταται, είναι οξύμωρο σχήμα! Όσο για το ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέγει οποιαδήποτε σεξουαλική κατεύθυνση και να το γιορτάζει όχι (μόνο) για πανηγυράκι αλλά κυρίως γιατί τώρα τελευταία κατάφερε να αποκτήσει κάποιες παραπάνω ελευθερίες, νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι κατανοητό.

Μάλιστα τη μέρα του Gay Pride έτυχε να βρίσκομαι στο χώρο του Λευκού Πύργου και το μόνο που έχω να πω είναι θετικά σχόλια για αυτούς τους ανθρώπους.

Χαλαρώνω..Σκέφτομαι μήπως είμαι κάπως απόλυτη με το άρθρο. Και λίγο πριν τα παρατήσω, το παρατηρώ ξανά... ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ο άνθρωπος αναφέρεται στο «Cay Pride». Με C!! Πες το έτσι!

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ CAY PRIDE ΛΟΙΠΟΝ!

14 σχόλια:

  1. To ότι το site που χρησιμοποίησες ως πηγή για να εκφράσεις τους παραπάνω προβληματισμούς λέγεται "Αγιορείτικο βήμα" δε σε προβλημάτισε; Καθώς ανάλογα με την εκάστοτε κοινωνική "κάστα", ομάδα, τάξη κτλ. ένα ζήτημα μπορεί να ιδωθεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Η εκκλησία (και όλα τα συναφή) είναι φύσει συντηρητική, αυτό είναι πασίγνωστο πια. Το ότι όμως συντηρητικός απέναντι σε ζητήματα φύλου και έμφυλων ταυτοτήτων είναι και ο υπόλοιπος κόσμος και κυρίως η νεολαία, που θα έπρεπε να πρεσβεύει σαν σύνολο την εξέλιξη και την ανανέσωση στα πλαίσια της κοινωνίας, πώς σου φαίνεται; Συχνά υιοθετούμε τη στάση του "φιλελεύθερου", στην πράξη όμως είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε το παράταιρο, το ξένο εμείς οι ίδιοι πρώτα και έπειτα τα πιο οπισθοδρομικά κομμάτια της κοινωνίας μας;

    Αναστασία Ποπωβίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αναστασία... Αρχικά,όπως αναφέρω, το site "Αγιορείτικο βήμα" το βρήκα τυχαία και λειτούργησε ως αφορμή για να εκφράσω τις απόψεις μου. Απόψεις που δεν συνάντησα φυσικά εκεί πρώτη φορά οπότε δεν αναφέρομαι σ'αυτο συγκεκριμένα. Μάλιστα αν διάβασες προσεχτικά το κείμενο που σχολίασα προέρχεται από ένα άλλο blog.
    Όσον αφορά στο όνομα του site και το τι πρεσβεύει η θρησκεία και τα συναφή, έχω να πω οτι επειδή σε πλειοψηφία εκφράζουν συντηρητισμό δεν σημαίνει οτι αυτό θα πρέπει να γενικεύεται ως δεδομένο και πρέπει να το αφήνουμε "στην ησυχία του". Δεν ένιωσα προβληματισμό και δεν δικαιολογώ τίποτα γιατί οι άνθρωποι που επιλέγουν αυτές τις απόψεις στα θέματα φύλου και όχι μόνο, ζούνε στη σύγχρονη κοινωνία, επιλέγουν συνειδητά να βάζουν παρωπίδες. Και αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα.
    Το βασικό θέμα του άρθρου μου είναι η διαμαρτυρία που έκαναν Θεσσαλονικείς κατά του Gay Pride. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες του site, στη διαμαρτυρία συμμετείχε έντονα η νεολαία, επομένως αναφέρομαι και σε αυτούς που όντως θα έπρεπε να είναι εκφραστές της προόδου.
    Τέλος, εγώ προσωπικά και στη θεωρία και στην πράξη αντιμετωπίζω κάθε σεξουαλική ταυτότητα με ωριμότητα και ανοιχτόμυαλη ματιά και δεν μου αρέσει σε καμιά περίπτωση ο χαρακτηρισμός ξένο και παράταιρο!! Αυτή είναι η όλη ουσία, να μην θεωρείται "πρόβλημα" που πρέπει να περάσει από συμβούλιο για να το καταλάβουμε και να το αποδεχτούμε! Είναι άλλη μια ανθρώπινη επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω θα πρέπει εσένα να σου γίνει κατανοητό οτί δεν είναι επιλογή καθώς είναι βιολογικοί οι λόγοι.
    Δεν εχει υπαρξει ακομα καθαρη συνδεση με συγκεκριμενα γονιδια,αλλα εχουν βρει οτι παιζουν ρολο γενετικοι παραγοντες-μοτιβα.
    Γι αυτό και δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για κάτι.΄Αλλο στο κρεβάτι ομως κι άλλο να μου κάνεις και παρέλαση.Έλεος,σιχαίνεσαι πως να το κάνουμε.Ευτυχώς δεν παρελαυνουν και καθε μερα.Αν δεν θές δεν πηγαίνεις.
    Πριν γραψουμε καλό είναι να διαβαζουμε και καμια πληροφορια για το θέμα,ετσι?Ειδικα οταν προκειται να γραφουμε σε καθεμια προταση οτι ειναι επιλογη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διευκρίνιση: Το παραπάνω ανώνυμο σχόλιο δεν είναι δικό μου.

    Αναστασία Ποπωβίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λέει για το Gay Pride (όχι Cay) τώρα που το είδα εγώ!

    E.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με αφορμή τον έρωτα->
    δείτε και αυτό
    http://www.youtube.com/watch?v=Vna8vFKPt8k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε 1: Ευτυχώς είμαι πληροφορημένη και μάλιστα από αληθινές πηγές. Αλλά επιμένω να μην θέλω να εξετάζω το θέμα σαν εργαστηριακό πρόβλημα. Εφόσον δεν έχεις αποδείξεις επιστημονικές δεν μπορείς να ενστερνίζεσαι κάτι τέτοιο. Αλλά κι έτσι να είναι, κάθε επιλογή και στάση ζωής, εφ'όσον είμαστε όντα με λογική, δεν είναι απλά βιολογική ορμή. Επομένως καταλήγουμε στο ίδιο: ο έρωτας και τα συναισθήματα είναι (και) επιλογή. Τώρα βέβαια θίγεις ένα άλλο θέμα..στο πόσο ελεύθερα μπορεί να εκφράζει κανένας τον έρωτα του δημόσια, ξεφεύγει από την ομοφυλοφιλία.. "έλεος σιχαίνεσαι πως να το κάνουμε";; μην το θεωρείς τόσο δεδομένο... μάλλον αγαπητέ ανώνυμε έχεις περισσότερα θέματα προς λύση..
    Ανώνυμε 2: Στην αρχή είναι γραμμένο με C. Αλλά ας μη μένουμε εκεί.
    Ανώνυμε 3: "Ο Θεός έφερε την αγάπη". Και η αγάπη δεν έχει ούτε χρώμα, ούτε φύλο, ούτε θρησκεία, ούτε κριτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σφαλλεις διότι μπερδεύεις την επιλογή προτίμησης φύλου με την επιλογή προσώπου,lifestyle και έρωτα.Το αν θα σε ελκυουν άνδρες κι οχι γυναικες φυσικά έχει να κάνει με βιολογικές ορμές.Ένας straight δεν θα μπορέσει να φτιαχτει με άντρα οπως και ενας γκευ το αντιθετο.
    Η παιδοφιλια και ομοφυλοφιλια (χωρις να κανω συγκριση των δυο) είναι γενετικής φύσεως και όχι επιλογής.
    Επιλογή μπορεί να είναι το πόσο θηλυπρεπης θα είναι(από πολύ ως καθολου).Οχι ομως η ελξη σε συγκεκριμενο φυλο.
    "μην το θεωρείς τόσο δεδομένο
    Το λες ως γυναικα και το δεχομαι.Δεν μπορεις ομως να κριτικαρεις το τι θα σιχαινομαι εγω ή ο straight ανδρικος πληθυσμος γιατι δεν εχεις την αντρική οπτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάλι μιλάς τόσο απόλυτα χωρίς στοιχεία... Εγώ επιμένω στο ότι δεν υπάρχουν μέτρα και σταθμά στον έρωτα.. Δεν υπάρχουν φίλτρα για να πεις αυτό είναι βιολογικό και αυτό ψυχολογικό.. Την αναφορά στην παιδοφιλία (που προφανώς και είναι επιλογή!!), δεν την σχολιάζω καν!!!!
    Τέλος, δέχομαι οτι ίσως υπάρχει αντρική και γυναικεία ματιά για τα θέματα..Αλλά 1) σαφώς και μπορεί να κριθεί, 2)ΧΑΧΑ!θέλεις να μου πεις ότι σιχαίνεσαι ως άντρας τους άνδρες ομοφυλόφιλους..μα γιατί, με το φύλο πάει; δηλαδή έχεις άλλη γνώμη για τις γυναίκες ομοφυλόφιλους;; Πολλές ταμπέλες, πολλή προκατάληψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι αλλά,αυτο σου εξηγώ όμως.Άλλο έρωτας,άλλο προτίμηση φύλου.Ένας γκέυ δεν θα μπορέσει να κάνει κάτι με γυναίκα γιατί δεν του αρέσουν οι γυναίκες.Τις βλέπει όπως ένας straight τους άντρες.
    Δεν σιχαίνομαι τους γκευ,γνωρίζω έναν προσωπικά,μιλάμε αν τύχει κιόλας.Αν δώ όμως κανά γλωσσοφίλι η κάτι πιο extreme στο ίντερνετ εννοείται θα αηδιάσω.
    Το οτι αρέσει όμως το λεσβιακό δεν είναι θέμα προκαταληψης.
    Δεν μπορώ να μιλήσω πιο συγκεκριμένα γιατί θα γινει περιεργη η συζητηση.Σκέψου απλα τι μπορει να κάνει μια γυναίκα με μια αλλη και τι μπορεί να κανει ενας αντρας με εναν αλλον άντρα.Εκει ειναι η διαφορα!!Και είναι μεγάλη,δεν μπορεις να πεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα σχόλια σου κ. Ανώνυμε-η είναι πέρα για πέρα ομοφοβικά και δείχνουν ότι δεν έχεις την παραμικρή ιδέα του τι σημαίνει να είσαι ομοφιλόφυλος-η από κοινωνική σκοπιά. Απαράδεκτο, επίσης, να ανάγεις τις διαφορές των ομοφιλόφυλων ανθρώπων (αντρών-γυναικών) σε εξηγήσεις του τύπου "Σκέψου απλα τι μπορει να κάνει μια γυναίκα με μια αλλη και τι μπορεί να κανει ενας αντρας με εναν αλλον άντρα. Εκει ειναι η διαφορα!! Και είναι μεγάλη,δεν μπορεις να πεις.." Κανένα εγχειρίδιο ψυχολογίας ίσως να σε βοηθούσε. Εκεί θα δεις πως το φύλο έχει δύο διαστάσεις: το βιολογικό (sex) που ορίζεται βάσει ανατομίας και μόνο και το κοινωνικό (gender) που ορίζεται βάσει ρόλων των προτύπων. Το να είσαι επομένως γκέι δεν καθορίζεται βιολογικά, όπως διατείνονται οι αδαείς, αλλά κοινωνικά, ως μία πολιτισμική κατασκευή (σε πολύ αδρές γραμμές).
    Αυτό εννοούσα μιλώντας για οπισθοδρομική νεολαία που φαίνεται να είναι και ανίδεη.

    Αναστασία Ποπωβίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Study: Science Can Change the Sexual Orientations of Mice.
    BBC
    Ουπς...Βρε εσύ,που είσαι και μη ανίδεη,γιατί δεν τους τα είπες για τις πολιτισμικές κατασκευές να γλυτώσουν και τον κόπο?Τζάμπα πέθαναν και τόσα ποντίκια.
    Σοβαρά,αν δεν σκοπεύεις να ανοίξεις ούτε καν μια wikipedia γιατί απαντάς?Οι αδρές γραμμές σε μάραναν.
    Φυσικά σίγουρες απαντήσεις από τέτοια πειράματα δεν έχουμε προς το παρόν διότι ο ανθρώπινος οργανισμός είναι πιο περίπλοκος.Δείχνουν όμως την σχέση των 2 που εξηγώ τόση ώρα.

    Επίσης όταν κάποιος αποκαλεί τον άλλο αδαή και ομοφοβικό γράφοντας ταυτόχρονα ότι η επιλογή φύλου και σεξ.προτίμησης είναι πολιτισμική κατασκευή,τότε είναι τουλάχιστον αστείο.Ως προς τον 1ο χαρακτηρισμό ειδικά,ω θεοί..
    Και δεν κατάλαβα,είμαι απαράδεκτος επειδή εξηγώ γιατί δεν μ αρέσει το σεξ μεταξύ 2 ανδρών?
    Είσαι πουριτανή η είναι κάποιου είδους ταμπου για σένα να μιλάει κάποιος γι αυτό?Μαλλον δεν είσαι και τόσο ανοιχτόμυαλη όσο πιστεύεις.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε σκοπεύω να απαντήσω σε κανένα από τα παιδιάστικα σχόλια σου, καθώς δεν έχω καμία πρόθεση να ανοίξω μέτωπα με κάποιον-α άγνωστο-η για να του-της προωθήσω την κοσμοθεωρία μου. Τα λόγια σου ενέχουν άγχος, πάντως, που μπορεί να είναι και θετικό (ως δείγμα αντίδρασης σε μία άποψη που μέχρι πριν αγνοούσες ενώ τώρα μπορεί να ανατρέπει τα δεδομένα σου;)Αν είναι έτσι σου προτείνω το βιβλίο της Judith Butler "Αναταραχή φύλου" ("Gender Trouble"), εγχειρίδιο σταθμός για την "queer θεωρία" που πραγματεύεται το ζήτημα της κατασκευής του φύλου. Θα έλεγα, λοιπόν, να αφήσεις τα ποντίκια ήσυχα, γιατί λογικά θα γνωρίζεις ότι η ανθρώπινη προσωπικότητα (όχι ο οργανισμός) είναι πολύ πιο περίπλοκη, σύνθετη και απρόβλεπτη από οποιαδήποτε στατική-εργαστηριακή μελέτη-κατασκευή. Εκτός αν και τα ποντίκια περνάνε τα ίδια στάδια ψυχικής και συναισθηματικής ανάπτυξης με αυτά του ανθρώπου. Τότε ναι πάω πάσο!

    Αναστασία Ποπωβίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προφανώς αγνοείς πόσα τέτοια πειράματα άνοιξαν δρόμο σε εφαρμογές κοκ στον άνθρωπο.Οπότε ναι,πάνε πάσο.

    Ηealth:Scans see 'gay brain differences'A UK scientist said this was evidence sexual orientation was set in the womb.
    Γι αυτό έχεις κάτι η πάλι θα πείς για το άγχος μου?
    Παραθέτω πράγματα και αυτό π ακούω από σένα είναι μπλα μπλα μπλα χωρίς στοιχεία.

    Judith Butler Έισαι σοβαρή?Σου λέω για επιστήμη και μου απαντάς με την Τζουντιθ?φεμινισμο?
    Αγαπητή μου απ ότι βλέπω είναι φεμινίστρια και ο φεμινισμός θεωρεί εξ αρχής ότι τα πάντα σχετικά με τα 2 φυλα είναι κοινωνικά κατασκευάσματα(πολιτισμικές κατασκευές ζζζ).

    Όλη η διαφωνία δηλαδή βασίστηκε στο ότι θεωρείς απόλυτη γνώση τα έργα μιας φεμινίστριας..
    Διάβασε και κάτι άλλο πέρα από βιβλία σχετικά με τις ιδεολογίες και "θέλω σου".
    Το να τα ρίχνεις όλα στην ανίδεη μες την άγνοια νεολαία είναι στρουθοκαμηλισμός.













    ΑπάντησηΔιαγραφή