Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Άλλα είναι τα μεγάλα, απ' της Παρασκευής το γάλα!

....της Δόξας Τούφα

   Ένα βράδυ σαν κι αυτό, κι ενώ με είχε πιάσει μια σπαρίλα άνοιξα το fb να χαζέψω και να ξεχαζωθώ στο κοτσομπολιό.
Και είδα ένα post που είχε κάνει ένας από τους διαδυκτιακούς μου φίλους το πρωί της ίδιας μέρας στο οποίο έλεγε:
"Ενός κακού μύρια έπονται. Καλημέρα.

"Κι ευθύς αμέσως κατάλαβα πως κάτι δε μου κόλλαγε
και συνειδητοποίησα πως αυτός είναι ένας πραγματικά αλλόκοτος τρόπος να συνοδεύεις την καλημέρα σου.
Πάτησα like αλλά το κεφάλι μου βούιζε σαν δαιμονισμένο.
Είπα να σχολιάσω:
"ωραία καλημέρα" με τέσσερις τελίτσες " . . . ." (= ειρωνεία και καλά)
"ωραία καλημέρα . . . ."
αλλά ευτυχώς τα αντανακλαστικά μου δούλεψαν παρ' όλη τη χασούρα
και σκέφτηκα πως θα μου πει:
"Δε βαριέσαι, πάει πέρασε τώρα η μέρα!"
Και θα 'χε δίκιο.
Τζάμπα η κουβέντα.
Τα λόγια δεν αξίζουν για κάτι που πέρασε.
Δεν έγινε και τίποτα.
Αλλού είναι το πρόβλημα.

Όπως λέει κι η γιαγιά μου:
"Άλλα είναι τα μεγάλα, απ' της Παρασκευής το γάλα!"

Σύμφωνα μ' αυτή την ιστορία αν θέλετε να ξέρετε, (αν δε θέλετε και μέχρι εδώ καλά τα είπα, ευελπιστώ πως κάτι αποκομοίσατε), ήταν ένας Χριστιανός πολύ σωστός και κατά πως τα λέει το δόγμα του αλλά είχε υποπέσει σε ένα σφάλμα. Στέρεψε η πηγή στο κορφοβούνι που 'μενε και έκανε μέρες να βρέξει. 39 μέρες άντεξε χωρίς νερό. Την 40η ετοιμοθάνατος σύρθηκε στο στάβλο και προκειμένου να μην πεθάνει βύζαξε μια κατσίκα γάλα. Κι εκείνη η γαμημένη μέρα έτυχε να 'ταν Παρασκευή.
Αμαρτίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιααααααααααααααααααααααααααααα
Και ζητάει δημόσια συγχώρεση την Κυριακή στην εκκλησία απ' το Θεό και ιδού το χάος.
Παπάδες, παπατζήδες,παπαδιές, παπαδοπαίδια, ιερείς, αρχιεπίσκοποι, Ιερόδουλοι/λες, ψάλτες, κληρικοί, διάκονοι, αμαρτωλοί, γιαγιάδες, παππούδες, παιδιά, μωρά, βρέφη, ζυγωτά, τρελοί, συμβατικοί, εναλλακτικοί, κρυφοκομπλεξικοί ανώμαλοι,καντηλανάφτηδες, νεκροθάφτες και χάφτηδες, αρχίζουν και τον γιουχάρουν.
"ΘΑ ΚΑΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ" του λένε!!!
Και πιο πολύ στομφόδες φώναζε ο Ανώτερος των Παπάδων
Και τότε πετάγεται ένας πατέρας απευθυνόμενος σε αυτόν:
"Σου έστειλα την μονάκριβη κόρη μου να εξωμολογηθεί και την άφησες έγκυο;!"
Και γυρίζει ο Καλός Χριστιανός στον Παπά και του λέει:
"Είδες Παπά μου;
Άλλα είναι τα μεγάλα απ' της Παρασκευής το γάλα"
Και όλοι αλλαξογνώμησαν και συμφώνησαν.

Είναι το timing που θα κάνει ένα quote σπουδαίο, σας λέω.
Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου