Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

O κομπος εφτασε στο χτενι....


Καλησπέρα σας....
Δεν ξέρω σε τι κατάσταση βρίσκεστε όσοι θα διαβάσετε το άρθρο μου αλλά εγώ ειλικρινά σήμερα βγήκα εκτός εαυτού. Κ αφορμή στάθηκαν δυο βιντεάκια που μου έστειλε ένας φιλαράκι. Για να τo πάρουμε από την αρχή όμως.. Αυτές τις μέρες πραγματοποιείται το μεγαλύτερο πανελλαδικό συλλαλητηριο..200.000 Έλληνες κ ίσως κ λίγους λέω έχουν βγει στους δρόμους κ διαμαρτύρονται.

Διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν να φάνε... γιατί είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν για να βγούμε από ένα χρέος μου μας έβαλαν άλλοι(υπό την ανοχή μας βέβαια αλλά όχι κ την συγκατάθεση μας).. γιατί πρέπει να ζήσουν μια ολόκληρη οικογένεια με 700 κ 800 ευρώ. γιατί πρέπει να πληρώσουν για να μην χάσει η χώρα μας τα περιουσιακά της στοιχεία(ακίνητα, δημόσιοι οργανισμοί, ορυκτός πλούτος)... Γιατί πληρώνουν για να βάζουν λεφτά στην τσέπη αυτοί που μας  έφεραν σκόπιμα σ αυτή την κατάσταση.. Όλα αυτά τα τέρατα, γιατί δεν μπορεί να καλείται άνθρωπος κάποιος απ αυτούς, που έχουν καταντήσει πιόνια των αμερικανοεβραίων.

Βέβαια πολλοί ίσως να μου πουν ότι είμαι προκατειλημμένος απέναντι στην Αμερική κ τάσσομαι υπέρ της Ρωσία επειδή και σε προηγούμενο άρθρο αναφερθεί με ίδιο τόνο κατά της Αμερικής. Έλληνας είμαι κ θέλω το καλό του τόπου μου... κ αν η Αμερική είναι κατά μου τότε ναι θα την επικρίνω.. όσο μπορώ κιόλας.. αλλά επειδή δεν θέλω να σας κουράσω κ προτιμώ να συνεχίσουμε την συζήτηση μέσα από διάλογο για να αναπτυχθεί επαρκώς το θέμα κ να εξετάσουμε όλες τις προτάσεις θα σταματήσω εδώ παραθέτοντας σας τις ιστοσελίδες όπου βρίσκονται τα βιντεακια που ανέφερα (http://www.koutipandoras.gr/?p=10256) & http://news24gr.blogspot.com/2011/10/to-video.html) κ ελπίζω να βρεθούν ενδιαφερόμενοι.

Απλά κλείνοντας θα ήθελα να προτείνω σε όλους να συμμετάσχουν σ αυτή την προσπάθεια που γίνεται μέσω των συλλαλητηρίων να αλλάξει η κατάσταση... Κ εγώ δεν μπορούσα γιατί μένω μακρυά κ από Θεσ/νικη κ από Αθήνα αλλά ελπίζω από δευτέρα να είμαι σε θέση... Όσοι ζείτε όμως εκεί πηγαίνετε. Μία-δύο-δέκα μέρες διαμαρτυρίας μπροστά στην αιώνια ''δουλεία' μας δεν είναι τίποτα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου