Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ένα "ευχαριστώ" σε τοίχο

....της Νατάσας Κανταρτζή 

«Κανταρτζή Νατάσα: Η Νατάσα είναι φοιτήτρια ιατρικής στα Ιωάννινα. Λατρεύει τη μουσική και το φλάουτο. Κατάγεται από τη Νάουσα». Αυτή είναι η περιγραφή μου στην καρτέλα «αρθρογράφοι» στο blog.  
 
Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθώ με τη δεύτερη πρόταση, όμως όχι για να περιαυτολογήσω. Η ανάγκη μου να πω πολλά «ευχαριστώ», αυξανόταν καθώς η μέρα που θα έδινα τις εξετάσεις για το πτυχίο του φλάουτου πλησίαζε. Η μέρα αυτή ήρθε (20/1/13), η εξέταση έγινε και ο βαθμός πτυχίου είναι «Άριστα». Τα λόγια για να περιγράψουν την ανταμοιβή για τους κόπους  όλων αυτών των χρόνων δεν υφίστανται. Όμως δεν κόπιασα μόνο εγώ για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Εδώ έρχονται τα «ευχαριστώ» που προανέφερα.  Το προσχέδιο που έκανα για αυτό το κείμενο έμοιαζε σαν ευχαριστήριος λόγος βραβείων Oscar, κάτι που δεν το θέλω. Έτσι θα πω «ευχαριστώ» στην οικογένειά μου και το δάσκαλό μου κύριο Β. Μπελομάζοφ για ευνόητους λόγους.
 
Αλλά το κείμενο δεν είναι γι’ αυτούς. Το κείμενο είναι για τους φίλους και τις φίλες μου, τόσο από Νάουσα όσο και από Γιάννενα, που μου μετέδιδαν απλόχερα θετική ενέργεια και αγάπη  και με στήριξαν σε όλη μου την προσπάθεια. Σας γράφω ένα τεράστιο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» που θα θελα να γεμίσει τον πιο μεγάλο τοίχο του σπιτιού σας για το κουράγιο και τη δύναμη που μου δώσατε όταν η κούραση και το άγχος με έκαναν γκρινιάρα και απαισιόδοξη. Σας το λέω με όλη μου την καρδιά και την ψυχή. 

Αισθάνομαι ότι η «νίκη» αυτή δεν είναι αποτέλεσμα ατομικής προσπάθειας, αλλά συλλογικής και δε θα είχε κανένα νόημα αν δεν είχα ανθρώπους σαν και εσάς να τη μοιραστώ μαζί τους. Η μουσική ενώνει τους ανθρώπους και εγώ ελπίζω η δική μου μουσική να είναι ένας ακόμα συνδετικός μας κρίκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου