Στα χρόνια που έχουν περάσει απο την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο εως τώρα όλοι μας έχουμε συναντήσει περίεργα..φαινόμενα εντός κι εκτός αμφιθεάτρου.Στην κορυφή της λίστας μάλλον βρίσκεται εκείνο το εκνευριστικό είδος φοιτητή που σημειώνει μέχρι και το χασμουρητό του καθηγητή,φορτώνεται με δέκα εργασίες κάνοντας τους υπόλοιπους να αισθάνονται το λιγότερο άχρηστοι και αγριοκοιτάζει (πολλές φορές συνοδεύοντας με παρατήρηση) τον άμοιρο φοιτητή που θα κάνει το λάθος να ψιθυρίσει κάτι στο διπλανό του μετά απο ένα τρίωρο αδιάκοπου μαθήματος.
Ως εδώ τα πράγματα μοιάζουν λίγο πολύ φυσιολογικά,όλοι έχουμε δικαίωμα στη μάθηση!Ωστόσο,πίσω απο αυτό το προσωπείο του "άριστου φοιτητή" θεωρώ οτι κρύβεται μια προσωπικότητα που απλά έχει δημιουργηθεί για να σπάει τα νεύρα των υπολοίπων παρουσιάζοντας τον "τέλειο άνθρωπο" που όλοι ξέρουμε πως ΔΕΝ υπάρχει!Πριν βιαστεί κανείς να με κατηγορήσει για εμπάθεια ή..ζήλια,καλώ όποιον έχει συναντήσει τέτοιου είδους συμφοιτητές και δεν τον έχουν εκνευρίσει να το καταθέσει.
Υπο άλλες συνθήκες δεν θα είχα καταπιαστεί με ένα τέτοιο θέμα,αν δεν γινόμουν δέκτης αγενέστατης συμπεριφοράς απο τέτοιο τύπο φοιτητή,ο οποίος θεώρησε οτι η αίθουσα και το μάθημα του ανήκουν και μπορεί να κάνει παρατηρήσεις προς όλους (με τον καθηγητή παρόντα πάντα,ο οποίος είχε πολύ πιο ήπια αντίδραση,ενώ θα περίμενε κανείς το αντίθετο).Οπωσδήποτε την ώρα του μαθήματος δεν θέλουμε να αποσπάται η προσοχή μας και είναι απόλυτα σεβαστή η επιθυμία όσων βρίσκονται στην αίθουσα να παρακολουθήσουν το μάθημα χωρίς να ενοχλούνται απο φασαρία,απο την άλλη πλευρά όμως όταν κανείς βρίσκεται επι ώρες να παρακολουθεί μάθημα είναι εξίσου κατανοητό να πεί και μια κουβέντα κάποια στιγμή με το φίλο του. Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι αυτό ενοχλεί τόσο όταν καλά καλά ούτε εμείς οι ίδιοι δεν ακούμε τί λέμε, μια και έχουμε..τρομοκρατηθεί πλέον (!) σε αντίθεση με τους προαναφερθέντες σπασίκλες που θαρρείς πως παραμονεύουν να πιάσουν ψίθυρο στον αέρα για να επιδοθούν στην αγαπημένη τους..ασχολία!
Αυτό το γεγονός καταδεικνύει απο μόνο του την προσπάθεια που καταβάλλουν όλοι αυτοί να γίνουν αρεστοί στον καθηγητή μήπως και περάσουν με κανέναν βαθμό παραπάνω το μάθημα. Καταλήγοντας, θέλω απλά να τους προτείνω να δούν με "άλλο μάτι" την κατάσταση και την επόμενη φορά να μπούνε στην αίθουσα με άλλη νοοτροπία ή τουλάχιστον να το προσπαθήσουν, κρύβοντας τα..μαστίγιά τους για την ώρα,μαθαίνοντας να διαχωρίζουν τη σοβαρότητα..απο τη σοβαροφάνεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου